Armbandjes, made by Jara



Hallo allemaal, leuk dat jullie weer kijken. Ik heb zelf armbandjes gemaakt en natuurlijk ook wat gekocht op vakantie in Frankrijk. Het is heel leuk en ook makkelijk als je het snapt. Ik heb er zelf dus ook kraaltjes doorheen gedaan. Het is een andere manier van vlechten want je krijgt uiteindelijk niet het zelfde te zien als bij vlechten. Het is namelijk een rondje over andere draden knopen. Het klinkt nog al ingewikkeld maar het is zo gebeurd.

 
















Ik ben dus net terug van vakantie en ga nu weer bloggen. Jullie konden nu ook kennis maken met mijn vriendin Emina! Binnenkort zal ik, Jara, mijn eerste outfit online zetten. X Jara (en wat vinden jullie van de armbandjes?)



6 reacties:

Wij zijn heel blij dat je wilt reageren op Young girls like beauty!

Design and code made by Julie Duarte.
Julie de batom